FII TREAZ LA VOLAN

A început ediţia a doua a campaniei de siguranţă și prevenție rutieră „FII TREAZ LA VOLAN!”

 

Anual, peste 1,2 milioane de oameni mor pe drumurile din întreaga lume, această cifră menţinându-se constantă din 2007, arată datele World Health Organization. Chiar şi în Uniunea Europeană, ale cărei şosele sunt considerate printre cele mai sigure din lume, situaţia rămâne problematică: în 2016, 25.500 de persoane au decedat, în UE, în urma accidentelor rutiere, arată un raport al Comisiei Europene, publicat în primavara anului 2017.

 

La rândul său, şi România se confruntă cu probleme în ceea ce priveşte siguranţa în trafic. Nu mai puţin de 1.893 de persoane şi-au pierdut viaţa şi alte 9.056 au fost rănite grav în urma accidentelor rutiere produse, în 2015, pe şoselele din ţara noastră, arată „Buletinul siguranţei rutiere. Raport anual 2015” realizat de IGPR – Inspectoratul General al Poliţiei Române – Direcţia Rutieră. Astfel, potrivit sursei citate, în anul 2015, au avut loc 9.380 de accidente grave, acestea fiind soldate cu 14.653 de victime: 1.893 morţi, 9.056 răniţi grav, 3.704 răniţi uşor.

 

În acest context, campania naţională de siguranţă şi prevenţie rutieră FII TREAZ LA VOLAN! revine, în aceasta vară, cu cea de-a doua ediţie.

 

Fii #treazlavolan– mesajul acestei veri!

 

Campania FII TREAZ LA VOLAN!, realizată de APPA – Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, se desfăşoară între 15 iulie – 15 septembrie 2017 şi se axează pe mesaje-cheie menite să crească nivelul de conştientizare a riscurilor la care se expune oricine se urcă la volan obosit, mai ales pe distanţe mari în drum spre mare sau spre munte, sau care se lasă distras de smartphone-uri în timp ce conduce. Un alt tip de mesaj vizează conducerea sub influenţa băuturilor alcoolice sau a anumitor tipuri de medicamente.

 

De asemenea, în acest an, proiectul se adresează, în mod direct, şi celorlalţi participanţi la trafic – pietonii, bicicliştii şi motocicliştii – cu mesaje special dedicate lor. Astfel, concomitent cu atragerea atenţiei şoferilor asupra importanţei protejării categoriilor vulnerabile din trafic, şi pietonii, bicicliştii şi motocicliştii vor primi sfaturi privind siguranţa rutieră şi riscurile la care sunt expuşi, dar şi recomandări pentru a rămâne în siguranţă în trafic.

 

În cadrul proiectului, vor fi distribuite broşuri informative gratuite conţinând sfaturi de care orice participant la trafic ar trebui să ţină cont atunci când pleacă la drum. Astfel, broşura “FII TREAZ LA VOLAN!” va fi distribuită în trafic, dar şi în principalele centre comerciale din Bucureşti şi din 20 municipii din ţară timp de aproape 2 luni.

 

Demersul este susţinut de o solidă componentă online axată pe social media, fiind dublat, şi în acest an, de o campanie online de VIP endorsement. Astfel, Nicu ALIFANTIS, Mircea VINTILĂ, Dan HELCIUG, Titi AUR şi Dan FINŢESCU sunt doar câteva dintre VIP-urile care susţin creşterea siguranţei rutiere şi se alătură, în calitate de endorseri, celei de-a doua ediţii a campaniei.

 

De asemenea, pe treazlavolan.ro (http://treazlavolan.ro) şi Facebook.com/treazlavolan (https://www.facebook.com/treazlavolan/) vor fi publicate, pe întreaga durată a campaniei, sfaturi utile şi infografice, concursuri şi nu numai.

 

Despre FII TREAZ LA VOLAN!

 

Organizată pentru prima dată în vara anului 2016, campania „FII TREAZ LA VOLAN!” are ca obiectiv creşterea siguranţei rutiere în România şi creşterea gradului de informare a tuturor participanţilor la trafic cu privire la riscurile la care se expun prin încălcarea regulilor de circulaţie, indisciplină sau atitudini şi acţiuni ce le pot pune viaţa în pericol. Demersul a fost nominalizat, în 2017, în rândul proiectelor europene cu impact însemnat în ceea ce priveşte creşterea nivelului de siguranţă rutieră, numărându-se printre cele 100 de campanii participante la “Excellence in Road Safety Awards 2017”.

 

Campania „FII TREAZ LA VOLAN!” este iniţiată de APPA – Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor şi are loc cu sprijinul Poliţiei Române, ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară şi BAAR – Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România.

 

De asemenea, aceasta este realizată cu sprijinul Partenerilor GENERALI România, ERGO Asigurări, OMNIASIG VIG, Gothaer Asigurări Reasigurări, GROUPAMA Asigurări, GRAWE România, DESTINE Broker, DAW Management, EUROINS România, PIRAEUS Insurance Broker, GARANTA Asigurări, RECREX, VERASIG Broker, OTTO Broker, GLOBASIG Broker, RENOMIA – SRBA Broker de Asigurare, CREST Broker de Asigurare, ATA – Academia Titi Aur şi EDOTEC România.

 

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise către publicul larg şi cu sprijinul Partenerilor Media RFI România, wall-street.ro, 24auto.ro, 9am.ro şi ziuaveche.ro, precum şi cu sprijinul motorhead.ro.

 

Academia Titi Aur lanseaza Campania sociala “ViATA e a ta”
PREVIOUS POST
FII TREAZ LA VOLAN
NEXT POST